Ornell & Diehl ručně mísí butikové dýmkové tabáky již více než 30 let a pokračuje v inovaci, neustále vytváří nové metody a techniky, získává nejlepší pěstované tabáky a slouží dynamické veřejnosti kouřící dýmky po celém světě. Naše směsi tvořené v malých seriích zvýrazňují ty nejkvalitnější komponenty, kterých může dosáhnout náš hlavní mixér Jeremy Reeves, který brázdí svět a udržuje vztahy s výrobci, aby zaručil výjimečnou kvalitu. Naše řada Cellar je speciálně navržena tak, aby využívala vlastností stárnutí tabáku pro opožděný a zvýšený požitek a naše každodenní směsi se vyznačují stejnou péčí a kvalitou. Dokonce jsme získali vlastní proprietární Perique, ve spolupráci s rodinou Rousselů z 31 farem v St. James Parish v Louisianě, abychom zajistili, že bude tradičně pěstován a zpracováván a že je originální s historickou přesností.
Jaké doutníky kouřil Winston Churchill?
Jedním z nejznámějších kuřáků doutníků byl britský politik Winston Churchill. Víte, jaké byly jeho oblíbené značky?
Kubánské doutníky zkrátka přirostly tomutro slavnému Angličanovi k srdci, dokonce se traduje, že za druhé světové války, kdy byl problém s dovozem z Kuby, byl pro ně schopen poslat i vojenskou jednotku. Nebo bylo například splněno jeho přání na vyrobení speciální masky, díky níž si mohl zakouřit ve vzduchu. A přidejme ještě jednu jeho slavnou hlášku: „Jsem ochoten vzdát se moci, ale nikdy ne doutníků a koňaku." I ve vsokém věku devadesátníka se své vášně nevzdal, prý kouřil kolem 4 000 kusů ročně.
A na závěr ještě jedna zajímavost z poslední doby. V roce 2017 byl na internetové aukci vydražen nedokouřený Churchillův doutník. Kupec z Floridy za exemplář ze společnosti La Corona zaplatil 12 000 dolarů.
Vykouřil kolem 250 000 doutníků
„Dočetl jsem se v novinách, že kouření škodí zdraví. Tak jsem se rozhodl, že je přestanu číst“. To je jeden ze slavných bonmotů, který pronesl vášnivý doutníkář a také jeden z nejvlivnějších státníků 20. století britský premiér Sir Winston Leonard Spencer-Churchill (1874 –1965). Jeho život je prostě s doutníky velmi silně spjat, což dokládají také mnohé fotografie (viz i dvě v článku použité fotografie, které jsou převzaté z databáze wikipedie). Uvádí se, že za svůj dlouhý život vykouřil 250 000 doutníků.Kouření si užíval i ve vzduchu
Není tedy žádným překvapením, že kouřit začal už jako mladík, když v roce 1895 odjel na Kubu, kde samozřejmě jsou "cigars" velmi populární. Tehdy si oblíbil značku La Aroma de Cuba. Ta patří do velké rodiny doutníků Ashton. Jak se říkává, mladé tělo více snese, takže tehdy prý denně kouříval až osmnáct těchto těžkých doutníků.Kubánské doutníky zkrátka přirostly tomutro slavnému Angličanovi k srdci, dokonce se traduje, že za druhé světové války, kdy byl problém s dovozem z Kuby, byl pro ně schopen poslat i vojenskou jednotku. Nebo bylo například splněno jeho přání na vyrobení speciální masky, díky níž si mohl zakouřit ve vzduchu. A přidejme ještě jednu jeho slavnou hlášku: „Jsem ochoten vzdát se moci, ale nikdy ne doutníků a koňaku." I ve vsokém věku devadesátníka se své vášně nevzdal, prý kouřil kolem 4 000 kusů ročně.
Favority byly doutníky Romeo Y Julieta
Jak už zaznělo, nejčastěji Churchill kouřil doutníky kubánských značek, oblíbeným byl Double Corona Maduro o průměru 47, který je po něm pojmenován, a stejně tak označení Churchill nese jeden z formátů luxusní havanské značky Romeo Y Julieta. Jedná se o středně silné doutníky zdobené zlatým prstýnkem. Doporučujeme je kvůli jejich robustnějšímu provedení, síle a bohatší chuti pro zkušenější kuřáky a vhodné jsou zvláště po vydatném jídle.A na závěr ještě jedna zajímavost z poslední doby. V roce 2017 byl na internetové aukci vydražen nedokouřený Churchillův doutník. Kupec z Floridy za exemplář ze společnosti La Corona zaplatil 12 000 dolarů.
Při nákupu tabákových výrobků proběhne před dokončením objednaných tabákových produktů elektronické ověření věku certifikovanou firmou Adulto, a to bankovní identitou nebo identitou OP.
Špičkové dýmky od pana Kršky patří již ke stálicím v našem internetovém obchodě. Představujeme nové kousky, které se ale asi u nás dlouho neohřejí.O tom, jak unikátní dýmky naši zákazníci dostanou popsal pan Krška v rozhovoru pro Deník.cz: